Informacja o unieważnieniu postępowania przetargowego
Zamawiający PCC Intermodal S.A., działając zgodnie z zapisem w Części VII Specyfikacji do zapytania ofertowego na dostawę platform kolejowych do obsługi przewozów intermodalnych na terenie Polski i UE, realizowanego w ramach projektu nr POIS.03.02.00-00-0019/17-00 „Zakup lokomotyw trakcyjnych i platform kolejowych do obsługi przewozów intermodalnych na terenie Polski i UE”, informuje, iż unieważnia niniejsze postępowanie przetargowe.
Uzasadniając powyższą decyzję Zamawiający informuję, że w wyniku przetargu nie wpłynęła żadna oferta mieszcząca się w budżecie, jaki Zamawiający przewidział na realizację przedmiotu przetargu.
Poniżej treść zapytania ofertowego.
PCC Intermodal S.A. zaprasza do złożenia oferty na dostawę platform kolejowych do obsługi przewozów intermodalnych na terenie Polski i UE.
Zadanie realizowane jest w ramach projektu nr POIS.03.02.00-00-0019/17-00 „Zakup lokomotyw trakcyjnych i platform kolejowych do obsługi przewozów intermodalnych na terenie Polski i UE” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (2014-2020), Działanie 3.2 Rozwój transportu morskiego, śródlądowych dróg wodnych i połączeń multimodalnych (grupa C Transport intermodalny).
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 150 szt. nowych, towarowych wagonów typu platforma przystosowanych do transportu ładunków intermodalnych i dopuszczonych do eksploatacji w ruchu międzynarodowym, wraz z ich oznakowaniem, z zastrzeżeniem opcji Zamawiającego na dostawę dodatkowo do 40 szt. takich wagonów.
Zapytanie ofertowe zostało opublikowane także w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej oraz w Bazie Konkurencyjności (nr ogłoszenia 1188987)
Aktualizacja ogłoszenia 19.07.2019 r.
Załączono plik „Pytania i odpowiedzi cz. III’
W wyniku otrzymanych uwag od Oferentów Zamawiający dokonał zmian w treści następujących dokumentów:
– Specyfikacja przedmiotu przetargu;
– Umowa dostawy platform zadanie 1 (zał. 11);
– Umowa dostawy platform zadanie 2 (zał. 11a).
Skorygowane dokumenty (wersje ujednolicone) załączono do niniejszego ogłoszenia opatrując adnotacją ‘Aktualizacja 19.07.2019’. Szczegółowy opis zmian wskazano w dokumencie „Pytania i odpowiedzi cz. III’.
Aktualizacja ogłoszenia 05.07.2019 r.
Załączono plik „Pytania i odpowiedzi cz. II’
W wyniku otrzymanych uwag od Oferentów oraz w związku z przeprowadzoną autokorektą Zamawiający dokonał zmian w treści następujących dokumentów:
– Specyfikacja przedmiotu przetargu;
– Umowa dostawy platform zadanie 1 (zał. 11);
– Umowa dostawy platform zadanie 2 (zał. 11a).
Skorygowane dokumenty (wersje ujednolicone) załączono do niniejszego ogłoszenia opatrując adnotacją ‘Aktualizacja 05.07.2019’. Szczegółowy opis zmian wskazano w dokumencie „Pytania i odpowiedzi cz. II’.
Aktualizacja ogłoszenia 01.07.2019 r.
Załączono plik ‘Pytania i odpowiedzi cz. I’
Wydłużone zostały terminy postępowania przetargowego tj.
nowy termin zadawania pytań: 12.07.2019 r. do godz. 15:00;
nowy termin składania dokumentów do aukcji: 07.08.2019 r. do godz. 15:00;
nowe terminy do przeprowadzenia aukcji (o których mowa w części VI Specyfikacji): 19.08.2019 r. przy zachowaniu podanych godzin dla poszczególnych czynności;
termin składania dokumentów po aukcji w wersji papierowej wydłużono do 4 dni od dnia aukcji, nowy termin składania wskazanych dokumentów: 23.08.2019 r. do godz. 12:00, tego samego dnia o godz. 12:10 odbędzie się jawne otwarcie ofert.
Zamawiający zrezygnował z wymogu dostarczania sprawozdań finansowych, o których mowa w Części I Specyfikacji, jak również z wymogu wyliczania wskaźnika płynności szybkiej. W związku z powyższymi zmianami skorygowano treść ‘Specyfikacji przedmiotu przetargu’ oraz Zał. 7 do Specyfikacji tj. ‘Formularz oświadczenia Oferenta o zobowiązaniu się do dostarczenia kompletu wymaganych w Specyfikacji dokumentów w wersji papierowej w terminie czterech dni roboczych od dnia aukcji’. Skorygowane pliki załączono do niniejszego ogłoszenia opatrując adnotacją ‘Aktualizacja 01.07.2019’
Dokumentacja przetargowa:
Zal. 1 Oswiadczenie o mozliwosciach i deklaracjach WE
Zal. 2 Oswiadczenie Oferenta upadlosc
Zal. 2a Oswiadczenie Osoby fizycznej upadlosc
Zal. 3 Oswiadczenie Oferenta niekaralnosc
Zal. 3a Oswiadczenie Osoby fizycznej niekaralnosc
Zal. 4 Oswiadczenie o potencjale serwisowym
Zal. 5 Oswiadczenie o odpowiedzialnosci
Zal. 6 Oswiadczenie w sprawie braku powiazan kapitalowych lub osobowych z Zamawiajacym
Zal. 8 Oswiadczenie o podwykonawcach
Zal. 10 Formularz Oferty zawierajacej ceny uzyskane w toku aukcji
Aktualizacja 01.07.2019 Zal. 7 Zobowiazanie komplet dokumentow
Aktualizacja 05.07.2019 str. tytulowa Zał 11 umowa zad. 1
Aktualizacja 05.07.2019 str. tytulowa Zał 11a umowa zad. 2
Aktualizacja 19.07.2019 Umowa zadanie 1
Aktualizacja 19.07.2019 Umowa zadanie 2
Aktualizacja 19.07.2019 Specyfikacja Przedmiotu Przetargu final